بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


 

سوالات کنکور غضنفر (طنز)


اطلاعات عمومی:

۱) حیوان نجیب به آن می گویند ؟
الف ) کروکودیل
ب ) گوریل
ج ) اختاپوس
د ) سگ هار

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:سوالات کنکور غضنفر (طنز), ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

راه کوچک کردن شکم

1 » از کم شروع کنید : همان طوری که اگر شناکردن را بلد نباشید روز اول به قسمت عمیق استخر شیرجه نمی زنید پس در اولین دفعات هم نباید از حرکت های پیچیده و پیشرفته عضلات شروع کنید ، از حرکات ساده شروع کنید و زمانیکه در انجام حرکات مهارت لازن را پیدا کردید اقدام به انجام تمرین های دشوار کنید.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:راه کوچک کردن شکم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دختری که جلب‌نظر دانشمندان شد

دنیای او همیشه وارونه است، مردم را وارونه می‌بیند، نوشته‌ها را سروته می‌خواند و خلاصه هر چیزی که در دنیای واقعی برای ما عادی به نظر می‌رسد برای «بوجانا دانیلاویک» عجیب و غیر‌طبیعی است زیرا چشم های او یک دنیای وارونه را برای بوجانا به نمایش در می‌آورند.

بوجانا دانیلاویک دختر جوانی اهل صربستان است که از بیماری ناشناخته‌ای رنج می‌برد، بیماری ای که دانشمندان و پزشکان را شگفت‌زده کرده است زیرا بوجانا 28 ساله فارغ التحصیل رشته اقتصادی، همه چیز را سروته می‌بیند.
به گفته متخصصان دانشگاه‌ها روارد وانستیتوتکنولوژی ماساچوست، بوجانا دچار بیماری نادری است که در آن چشم‌ها همه چیز را درست می‌بینند اما به دلایل نامعمولی مغز انسان جهت اشکال را تغییر می‌دهد و آنها را وارونه نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:دختری که جلب‌نظر دانشمندان شد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

نکات طلایی خانه داری

پخت برنج برای خانم های كارمند:

خانم هایی كه بیرون ازخانه كار می كنند و وقتی ظهر به خانه می آیند، فرصت پختن برنج را ندارند، و یا این كه دوست ندارند از شب قبل برنج آماده كنند ،می توانند از این روش كمك بگیرند: صبح یا شب قبل برنج را آبكش كنید، البته كمی آن را خشك بردارید، سپس ته دیگ برنج را آماده كرده و برنج را داخل قابلمه بریزید و قابلمه را داخل یخچال قرار دهید، ظهر برنج را كمی آب و روغن دهید و آن را دم كنید حالا تا سالاد را آماده كنید، برنج هم دم كشیده است.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:نکات طلایی خانه داری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 نیاز جنسی زنان چگونه است؟

در حال حاضر در مقایسه با گذشته، زنان، در حیطه مسائل جنسی، دارای آزادی بیشتر و درک بهتری از حقوقشان هستند. اما باز هم در این زمینه در رده های سنی مختلف، دانش و آگاهی کافی وجود ندارد، زیرا منابعی بر مبنای تحقیقات واقعی در دسترس نیست که به زنان کمک کند تا بدانند چگونه ارتباطات جنسی و جسم و روحشان را سالم و شاد نگه دارند.

 اطلاعات مربوط به مسائل جنسی کم نیست اما اطلاعات جنسی در رابطه با زنان کم است. که باید یکسری اطلاعات علمی به روز، برای زنان تهیه شود که به حذف باورهای موهوم جنسی، شناخت نقش بازدارنده های جنسی، مهار تصویر ذ
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:نیاز جنسی زنان چگونه است؟, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

چاره علاقه نداشتن نو عروسان به رابطه زناشویی

سارا که از ازدواج اولش دارای یک دختر است درمورد زندگی فعلی و ازدواج مجددش می گوید. او می گوید که من و سامان زندگی خوبی داشتیم حتی از لحاظ زناشویی هم هیچ مشکلی نداشتیم.

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است .

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:چاره علاقه نداشتن نو عروسان به رابطه زناشویی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دانستنی های جهانی



آیا میدانستید که دانشمندان ثابت کرده اند که گل سرخ ترکیبی از بوی 40 نوع گل مختلف است ؟

آیا میدانستید که اگر کلفتی تار عنکبوت به اندازه مغز یک مداد به هم تنیده میشد می‌توانست یک هواپیمای بویینگ سنگین وزن را تحمل کند ؟

آیا میدانستید که این حقیقت دارد که به راستی فیل از موش میترسد ؟

آیا میدانستید که شلوغ ترین مکان دنیا کندوی زنبور عسل است ؟

آیا میدانستید که در حال حاضر 6 میلیون اختراع در جهان وجود دارد که ادیسون با 1094 اختراع رکورد دار است ؟

آیا میدانستید که اگر تمام کرات منظومه شمسی را با هم جمع کنیم و سپس آن را دو برابر کنیم باز هم به اندازه وسعت کره مشتری نمی‌شود ؟

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:دانستنی های جهانی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دانستنی جالب و عجیب درمورد آدامس

 
جویدن آدامس، بخش جلوى شبکه کورتکس مغزى را فعال تر می کند و موجب پردازش بهتر اطلاعات مغز و بهبود حافظه عملى و افزایش توان یادگیرى کوتاه مدت و بلند مدت در فرد می شود.

محققان معتقدند که نه تنها عضلات دهانى، بلکه فعالیت عضله زبان نیز هنگام جویدن آدامس افزایش می یابد و به دفع مواد سمى گروهى از عضلات بدن کمک می کند.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب: دانستنی جالب و عجیب درمورد آدامسدانستنی جالب و عجیب درمورد آدامس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

ایا میدانستید 2013



 

آیا میدانستید که طولانی ترین لباس عروس دنیا به طول ۱۰ متر است ؟

آیا میدانستید که روز تولد شما حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است ؟

آیا میدانستید که جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاک‌کن شیشه و چاپگرهای لیزری را زنان اختراع کردند ؟

آیا میدانستید که تمامی خرس‌های قطبی چپ ‌دست هستند ؟

آیا میدانستید که فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند ؟

آیا میدانستید که بطور متوسط، مردم آنقدر از عنکبوتها میترسند که نمیتوانند آنها را بکشند ؟

آیا میدانستید که مورچه همیشه بر روی سمت راست بدن خود سقوط میکند ؟

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:ایا میدانستید 2013 , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com