بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


عکس های جدید حامد کمیلی

تصاویر جدید و زیبای حامد کمیلی

 

بیوگرافی کوتاهی از حامد کمیلی

حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می‌باشد، که جایزه اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می‌کنند. در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می‌کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد، وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تاثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تاثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد. بازی او در فیلم «پایاننامه» که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعهی ایرانی قرار گرفت.

________________________________________________________________

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه (Save Image As) را انتخاب کنید و در داخل کامپیوترتان مشاهده نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:عکس های جدید حامد کمیلی,آخرین عکس های حامد کمیلی,بیوگرافی حامد کمیلی,تصویر حامد کمیلی,حامد کمیلی,حامد کمیلی , عکس های حامد کمیلی , آخرین عکس های حامد کمیلی , همسر حامد کمیلی , حامد کمیلی و همسرش, فیلم های حامد کمیلی , سریال های حامد کمیلی , بیوگرافی حامد کمیلی , زندگی نامه حامد کمیلی , فیسبوک حا,حامد کمیلی و همسرش,زندگی نامه حامد کمیلی,سریال های حامد کمیلی,عکس آتلیه ای حامد کمیلی,عکس های حامد کمیلی,فیسبوک حامد کمیلی,فیلم های حامد کمیلی,مجموعه تصاویر حامد کمیلی,همسر حامد کمیلی,گالری عکس حامد کمیلی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com