بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


خبر عجیب یک تلویزیون تجزیه طلب؛
«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم
نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به 'کانون مدافعان حقوق بشر' به دلیل انجام فعالیت های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام، به زندان محکوم شد.
 
 
 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه تجزیه طلب "آسو.ست" (ASOsat) سه شنبه 6مارس (16اسفند) هنگام اعلام خبر محکومیت "نرگس محمدی" نائب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، در بخش خبری خود از تصویر یک هنرپیشه مشهور استفاده کرد!
توضیح اینکه دست اندرکاران ناشی بخش خبر شبکه آسو.ست، به دلیل تشابه اسمی نتوانستند میان نرگس محمدی (فعال فمینیست) که به جرم فعالیت های غیرقانونی از سوی دادگاه انقلاب به تحمل 6 سال زندان محکوم گردیده است -تصویر پایین- و نرگس محمدی (بازیگر) که به دلیل ایفای نقش در سریال پربیننده "ستایش" از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است، تمییز قائل شوند!!
گفتنی است نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به "کانون مدافعان حقوق بشر" به دلیل انجام فعالیت های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام و نشر اکاذیب در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی به تحمل 11 سال زندان محکوم شده بود، که این حکم در شعبه 54 تجدیدنظر به 6 سال زندان تقلیل یافت. حکم مذکور در تاریخ 25 دی ماه صادر و در 14 اسفند به وکیل وی ابلاغ شده است.
خاطرنشان می شود که شبکه تجزیه طلب "آسو.ست" با رویکرد تبلیغ علیه جمهوری اسلامی و ترویج اندیشه های انحرافی و حمایت از گروهک های ضدانقلاب فعالیت می کند.

تکمیلی

بر پایه گزارش تکمیلی جام نیوز، شبکه تجزیه طلب "روژهلات" (Rojhelat) نیز که تحریک قومیت ها به ویژه کردها بر علیه دولت مرکزی ایران را وجهه همت خود قرار داده است نیز بلافاصله بعد از شبکه آسو.ست همین اشتباه مضحک را تکرار کرد.

این شبکه و امثال آن که ادعای کارشناسی(!) و دقت و صداقت(!) در بیان وقایع و اخبار ایران را دارند، نمی توانند فرق بین یک چهره سینمایی را از سیاسی تشخیص دهند، پس چگونه می توان به اخبار و تحلیل های آنان اعتماد کرد. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com