بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان



 

قرعه کشي دورنهايي مقدماتي جام جهاني درآسيا

 

قرعه کشي دور چهارم و پاياني رقابت هاي فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا امروز برگزار مي شود و 10 مدعي صعود به جام جهاني حريفان اصلي خود را خواهند شناخت.


 

 به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از کوالالامپور ، در این مرحله از رقابت ها 10 تیم ملی عراق ، اردن ، کره جنوبی ، لبنان ، ازبکستان ، ژاپن ، استرالیا ، عمان ، ایران و قطر حضور دارند که در در دو گروه 5 تیمی تقسیم بندی می شوند.
 قرعه کشی دور چهارم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز جمعه 19 اسفند در خانه ای اف سی در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.
 ای اف سی سید بندی این دور را بر اساس آخرین رده بندی فیفا - ماه مارس 2012 - اعلام کرد. بر این اساس استرالیا به همراه کره جنوبی به عنوان سید یک و سر گروه انتخاب شده اند.
 ژاپن و ایران سید دوم هستند ، ازبکستان و عراق سید سوم ، اردن و قطر سید چهارم و بالاخره عمان و لبنان در سید پنجم قرار دارند.
 در این مرحله تیم ها بازی های خود را به صورت رفت و برگشت از سوم ژوئن 2012 تا 18 ژوئن 2013 برگزار خواهند کرد.دو تیم نخست هر گروه مستقیما به جام جهانی صعود خواهند کرد.
 تیم های سوم هر دو گروه در مرحله پنجم ( پلی آف) انتخابی قاره آسیا به صورت رفت و برگشت روزهای ششم و دهم سپتامبر 2013 به مصاف هم خواهند رفت.تیم برنده در مرحله پلی آف نیز در دو بازی رفت و برگشت به مصاف نماینده پنجم منطقه آمریکای جنوبی می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:قرعه کشي دورنهايي مقدماتي جام جهاني درآسيا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com