بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان



 

تساوي ويارئال برابر رئال مادريد 9 نفره

 

در عرض چهار روز ، اندوخته هاي رئال مادريد به شدت کاهش يافت تا فاصله با تيم دوم جدول به عدد شش برسد .


 

گل رئال مادرید را کریستیانو رونالدو زد تا شمار گلهای لالیگایی اش را به عدد 33 برساند اما سنا با پاسخ دادن این گل ، نقشه های مورینیو را نقش بر آب کرد تا رئال مادرید رسما وارد بحران شود .
ویارئال که در این بازی با مربی جدیدش ، انگیزه های زیادی داشت بازی را با فشار بالا آغاز کرد . در دقیقه 10 ، برونویک پاس عالی را برای مارکو روبن فرستاد که ایکر به خوبی دفعش کرد . چهار دقیقه بعد ، شوت سرکش راموس روی پاس اوزیل بی ثمر ماند . اما در دقیقه 18 ، جدی ترین موقعیت ویارئال نصیب نیلمار شد که ایکر باز هم ناجی بزرگ تیم بود و به خوبی از پس این صحنه بر آمد .
مورینیو از ترکیب تیمش راضی نبود و تصمیم گرفت که قید سیستم سه هافبک دفاعی را بزند و به همین علت کایخون را با لاس در دقیقه 28 تعویض کرد . این تعویض باعث شد که رئال مادرید کم کم بهتر از قبل شود . دو موقعیت خوب یکی توسط کریستیانو و دیگری توسط په په در دقایق بعدی بازی از دست رفتند تا این که بنزما در دقیقه 42 ، بهترین موقعیت نیمه اول را در حالی که می توانست خیلی بهتر از این ها باشد از دست داد .
آغاز نیمه دوم با یک سورپرایز همراه بود . مصدومیت کایخون باعث شد که آلتین توپ جایش را بگیرد . ستاره دقایق آغازین نیمه دوم ، پاراداس رومرو بود که برای چهارمین بار در این فصل ، روی فاریا را اخراج کرد و مورینیو را نیز تهدید به اخراج کردن کرد .
در دقیقه 57 ، خدیرا صاحب یک موقعیت عالی شد . یک دقیقه بعد هم کاشته عالی ژابی به ثمر ننشست . بالاخره در دقیقه 61 ، پاس پشت پای دیدنی اوزیل به رونالدو رسید تا بازیکن پرتغالی به زیبایی دیگو آلوس را جا بگذارد و گلزنی کند .
پس از گل ، جنگندگی رئال مادرید به بالاترین حدش رسیده بود .اما شرایط عوض شد ، بازیکنان رئال خسته به نظر می رسیدند و در دقیقه 83 ، این سنا بود که توپ را به کنج دروازه کاسیاس فرستاد و ایکر نیز زمانی برای واکنش نشان دادن نداشت . دقایقی بعد راموس کارت زرد دوم را گرفت و اوزیل نیز اخراج شد تا رئال مادرید بازی را نه نفره دنبال کند .
حالا رئال مادرید باید آماده بازی با سوسیه داد باشد ، آن هم در حالی که راموس ، اوزیل ، مورینیو و روی فاریا را نخواهد داشت و فاصله با بارسا نیز به شش امتیاز رسیده است .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:تساوي ويارئال برابر رئال مادريد 9 نفره, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com