بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان



هفته بيست و هشتم ليگ برتر

هم سپاهان برد، هم تراکتورسازي

 

هفته بيست و هشتم ليگ برتر از ساعت 16 امروز با لغو دو ديدار و انجام چهار بازي پيگيري شد.


 

 در حالي که قرار بود امروز شش ديدار در چارچوب هفته بيست و هشتم ليگ برتر انجام شود به دليل بارندگي ديدار تيم‌هاي داماش- ملوان و شهرداري تبريز- صبا لغو شد.
 
 در يکي از مهم‌ترين ديدار‌هاي امروز راه‌آهن ميهمان سپاهان اصفهان بود که اين ديدار با نتيجه 3 بر 2 سود سپاهان به پايان رسيد.برونو سزار در دقيقه 54 گل نخست سپاهان را به ثمر رساند اما دو دقيقه بعد حسين کاظمي نتيجه را به تساوي کشاند. در نيمه دوم اين ديدار باز هم برونو سزار در دقايق 69 و 88 دو بار ديگر براي سپاهان گلزني کرد اما اين پايان کار نبود و ايمان رزاقي در دقيقه 93 فاصله را به يک گل کاهش داد و در نهايت اين بازي با نتيجه 3 بر 2 به سود تيم اصفهاني به پايان رسيد. محسن بنگر مدافع سپاهان هم در اين بازي پربرخورد در دقيقه 67 با کارت قرمز از زمين بازي اخراج شد. سپاهان با پيروزي در اين ديدار با 55 امتياز همچنان در صدر جدول باقي ماند.
 
 در ديگر ديدار امروز سايپاي البرز و تراکتور‌سازي تبريز در حالي در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که اين ديدار زير بارش برف انجام شد. اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود تراکتورسازي به پايان رسيد. فرزاد حاتمي در دقيقه 35 براي تراکتور‌سازي گل‌زني کرد.
 
 فولاد خوزستان در زمين مس به مصاف اين تيم کرماني رفت که اين ديدار با نتيجه 1 بر 1 به پايان رسيد. در اين ديدار امير خالدي دقيقه 40 براي فولاد خوزستان و مصطفي شجاعي در دقيقه 76 براي مس کرمان گلزني کردند.
 
 نفت آبادان که ميزبان تيم قعر جدولي مس سرچشمه بود توانست با گل‌هاي سجاد مشکل پور در دقيقه 42، سعيد حلافي دقيقه 62 با نتيجه 2 بر صفر از سد مس سرچشمه بگذرد. در اين بازي فونيکه سي مهاجم نفت آبادات در دقيقه 84 يک ضربه پنالتي را از دست داد.
 
 ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز- صبا و داماش- ملوان نيز به دليل بارندگي لغو شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:هم سپاهان برد, هم تراکتورسازي , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com