بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


دانلود گلهای بازی بارسلونا میلان دور برگشت

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1391/12/21/IMG11304914.jpg

 


 از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 بازي به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين و حساس‌ترين بازي تيم فوتبال بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو مغلوب ميلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان روسونري بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ليونل مسي خيلي زود و در دقيقه 5 با ضربه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه دروازه ميلان را گشود تا بازي بيش از پيش حساس شود و بارسلونايي‌ها اميدوار به بازگشت نتيجه دور رفت باشند.

پس از اين گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌اي روي شوت اينيستا و با دفع ناقص آبياتي دروازه‌بان ميلان توپ به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و در ادامه نيز ضربه سر مسي به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.

دقيقه 40 ليونل مسي باز هم گلزني کرد تا بارسا نتيجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پيش افتد. در نهايت نيز نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.

در نيمه دوم باز هم روي حملات بارسا داويد ويا با شوتي زيبا در دقيقه 55 بارسلونا را 3 بر صفر پيش انداخت. در دقيقه 90 نيز جوردي آلبا روي ضد حمله گل چهارم بارسلونا را زد تا تمام اميدهاي آث ميلان نقش بر آب شود و در نهايت بارسلونا با نتيجه 4 بر 2 در مجموع به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

بارسلونا ۴-۰ آث میلان (کیفیت بالا)

بارسلونا ۴-۰ آث میلان (کیفیت معمولی)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:دانلود گلهای بازی بارسلونا میلان دور برگشت,دانلود گل,دانلود جدید ترین گل ها,دانلود تمام گل های بارسلونا,دانلود تمام گل های میلان,دانلود بازی بارسلونا میلان,بارسلونا 4 میلان 0,برد 4هیچ بارسلونا,دانلود چهارتا گل بارسا به میلان,دانلود بازی های لیگ قهرمانان اروپا,سه شنبه,سه شنبه میلان بارسلونا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com