بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان



 

پيروزي 7 بر يک بايرن‌مونيخ برابر هوفنهايم

 

بايرن مونيخ شکست هفته گذشته مقابل باير لورکوزن را به دست فراموشي سپرد و با هفت گل هوفنهايم را در آليانس آره‌نا در هم کوبيد. پنج گل بايرن در نيمه اول باعث شد آنها در نيمه دوم با خيالي آسوده به فکر پيروزي باشند.


 

ماریو گومز هت‌تریک کرد، آرین روبن دو گل زد و تونی کروس و فرانک ریبری هم از این ضیافت سهم بردند.

گومز که چهار بازی بود برای بایرن گل نزده بود، در همان دقیقه 5 پایش به گل‌زنی باز شد. او روی حرکت تهاجمی خوب بایرن توپی سرگردان را در محوطه جریمه گرفت و به گل تبدیل کرد.

شش دقیقه بعد بود که فیلیپ لام وارد محوطه جریمه شد و روی خطای ماروین کومپر پنالتی گرفت. روبن پشت توپ ایستاد و بدون اشتباه برتری را دوبرابر کرد.

امیدهای هوفنهایم در دقیقه 18 عملا به پایان رسید. تونی کروس از بیرون محوطه جریمه با شوتی زمینی گل سوم را زد.

در دقیقه 29 بود که روبن با پاس ریبری صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن تام اشتارک بایرن را به گل چهارم رساند.

گومز در دقیقه 35 گل دوم خود را زد. او سانتر دیدنی فرانک ریبری را با سر وارد دروازه حریف کرد. او در دقیقه 47 هم با ضربه سر روی کرنر آرین روبن گل‌زنی کرد و هت‌تریک خود را کامل کرد.

البته اوضاع برای بایرن کاملا مساعد نبود و جروم بواتنگ در اواخر نیمه اول و ماریو گومز در دقیقه 55 زمین را لنگ‌لنگان ترک کردند.

بایرن پس از گل گومز همچنان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 58، فرانک ریبری که سه گل در این بازی ساخت خودش هم گل زد. روبن فراری عالی انجام داد و توپ را به بازیکن فرانسوی سپرد و او هم پس از جا گذاشتن تام اشتارک از زاویه‌ای بسته گل‌زنی کرد.

باستین شواین‌اشتایگر در دقیقه  60 پس از مدت‌ها برای بایرن به میدان رفت. اما هنگامی که او در زمین حضور داشت بازی روند آرامی یافته بود.

بایرن در دقیقه 85 گل خورد. رایان بابل توپ را از لوییز گوستاوو – که لیز خورد – گرفت، و هنگامی که ضربه را به سمت دروازه مانوئل نویر زد توپ با دخالت گوستاوو به گل تبدیل شد.

در دقایق پایانی هم اتفاق بدی برای بایرن افتاد. ادسون برافهاید روی روبن خطایی کرد که باعث آسیب مچ پای او شد و او پس از سوت پایان به صورت نامتعادل زمین را ترک کرد.

بایرن موقتا به چهارامتیازی بروسیا دورتموند صدرنشین رسید و هوفنهایم هم به رده دوازدهم سقوط کرد و هم‌امتیاز با ماینس شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:پيروزي 7 بر يک بايرن‌مونيخ برابر هوفنهايم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com