بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


دانلود برنامه نود ۹۰ ، تاریخ بیست و هشتم 28 اسفند ۱۳۹۰ با کیفیت بالا ، آخرین برنامه نود 90 در سال 1390

 

دانلود برنامه نود ۹۰ ، تاریخ بیست و هشتم ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ با کیفیت بالا ، آخرین برنامه نود ۹۰ در سال ۱۳۹۰

موضوع برنامه : این برنامه به عنوان آخرین برنامه نود در سال ۱۳۹۰ می باشد که یکی از بی نظیرترین برنامه های ۹۰ در طول این ۱۳ سال می باشد . ( توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب )

 

 

خلاصه ای از آخرین برنامه در سال ۹۰ :

به گزارش «جوان آنلاین» فردوسی پور در این برنامه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید از ۳ تن از هنرمندان معروف صدا و سیما دعوت کرد و حدود یک ساعت و نیم با آنها به گفتگو پرداخت. پخش بازی های لیگ برتر در هفته گذشته، دعوت از سرمربی استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و گفتگو با حمید سجادی از جمله نکات مهم برنامه نود در آخرین روز سال بود.

نظر سنجی برنامه نود نیز درخصوص میزان رضایت مردم نسبت به این برنامه بود. در این نظر سنجی بیش از ۹۵ درصد مردم رضایت خود از این برنامه در سال ۹۰ را اعلام کردند و حدود ۵ درصد از روند برنامه نود در سالی که گذشت ابراز نارضایتی کردند.

مظلومی قهرمانی جام حذفی را به روح حجازی تقدیم کرد
پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل قهرمانی در جام حذفی اولین مهمان برنامه نود بود.
سرمربی استقلال در بادی اظهارات خود علت سقوط و ضعف نتایج این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر را این گونه بیان کرد: در پایان نیم فصل اول از سپاهان ۹ امتیاز جلو بودیم اما جدایی برخی بازیکنان و مصدومیت های به وجود آمده باعث شد که تیم ما در لیگ افت محسوسی داشته باشد.
وی در ادامه افزود: تیم ما در ایام نوروز چهار بازی دارد و در لحظه سال تحویل در اردو هستیم. به خاطر همین از تمام خانواده های بازیکنان از همین جا بابت این جدایی عذرخواهی می کنم.
مظلومی هرگونه اظهار نظری درخصوص قلعه نوعی را تکذیب کرد و گفت: من از کسی صحبت نمی کنم و اسمی از فرد خاصی نیاوردم.
وی درباره علت جدایی کاپیتان استقلال از این تیم گفت: مجیدی مشکلات بسیاری داشت و بارها هم به ما گفته بود که برای من کاری کنید که بتوانم از ایران بروم. ما هم حاضر شدیم ضرر کنیم اما فرهاد آرامش داشته باشد.
سرمربی استقلالی ها از عدم پخش جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی و نشان دادن یک سریال تکراری از مسئولان شبکه ۳ نیز گلایه کرد.
مظلومی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد که این قهرمانی از سوی باشگاه به روح مرحوم حجازی تقدیم شده و بازیکنان استقلال با حضور بر سر مزار وی روح این اسطوره استقلال را شاد کردند.

ماجرای تصادف دایی از زبان برادرش
محمد دایی، برادر علی دایی در خصوص علت حادثه به وجود آمده برای اسطوره فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از شکستی که برابر سپاهان داشتیم اعصاب علی کمی خورد شده بود و در مسیر بازگشت درحال صحبت کردن در خصوص علت شکست در این دیدار بودیم که به یکباره متوجه شدیم ماشین در مسیر خاکی قرار گرفته و پس از آن بود که دیگر چیزی نفهمیدیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: حال عمومی علی دایی خوب است و پس از چند روز استراحت به میادین فوتبال بازخواهد گشت.

باهنر: دولت گره را باز نکند مجلس دخالت می کند
نماینده مجلس شورای اسلامی از دخالت نمایندگان مجلس در ماجرای فدارسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: ‌دولت می تواند همین حالا نامه بازگشت آقای کفاشیان را صادر کرده و ریاست وی را تایید کند. اگر دولت تا بعد از تعطیلات مسئله را حل کرد که هیچ اما اگر دولت این گره را با دست باز نکرد ما با فرآیندی سریع تر ماجرا را پیگیری کرده و از به وجود آمدن هرگونه مشکلی جلوگیری خواهیم کرد.
محمدرضا باهنر در بخش پایانی اظهارات خود تصریح کرد: مجلس اصلا این اراده را ندارد که در کارهای ریز اجرایی دخالت کند اما وقتی مشاهده کنیم حیثیت مملکت و نگرانی مردم پای کار است یقینا در ماجرا وارد می شویم.

خطر تعلیق فوتبال ایران با نامه ارسالی فیفا به کفاشیان
فردوسی پور در بخشی از برنامه نود تصویری از نامه ارسالی فیفا به کفاشیان را منتشر کرد که طی آن دبیر کل فیفا و نفر دوم فدراسیون جهانی فوتبال از احتمال تعلیق فوتبال ایران خبر داد.
این نامه که نمونه متن آن توسط رئیس فدراسیون فوتبال در اختیار برنامه نود قرارگرفته بود این نکته را به مسئولان ایرانی متذکر شده بود که در صورت دخالت شخص ثالث در فوتبال این ورزش در ایران دچار تعلیق خواهد شد.

حضور هرمندان سینما در برنامه نود
رامبد جوان، سروش صحت و حبیب رضایی از هنرمندان سینما و تلویزیون در آخرین برنامه نود در سال ۹۰ حضور یافتند.
در بخشی از برنامه نود هر ۳ هنرمند سینما و تلویزیون روی پای خود ایستاده و به افتخار فردوسی پور لحظاتی دست زدند. رامبد جوان، سروش صحت و حبیب رضایی در بیش از یک ساعت ونیم حضور خود در برنامه نود بارها لب به ستایش جسارت، ایستادگی و عدالت مجری برنامه نود پرداختند.
حبیب رضایی در تعریف خود از فردوسی پور عنوان کرد: برنامه نود برنامه ای مردمی است. میزان پیامکی که برای این برنامه هم ارسال می شود نشان از مشارکت و علاقه ای دارد که مردم نسبت به آن دارند. اینکه کنار مردم ایستاده اید قابل ستایش است و من از طرف هزاران هزار نفر از مردم کشورمان می گویم که از این ایستادگی برنامه نود در قبال تهدیدها، قطع مکالمه ها و حتی تعطیلی برنامه حمایت می کنیم.
رامبد جوان نیز تعریف دیگری از نود داشت: برنامه نود بهترین برنامه تلویزیونی بوده که تاکنون در تلویزیون پخش شده و مستمرترین برنامه ای که تلویزیون ایران داشته برنامه شخص فردوسی پور بوده است.

سجادی: از خودم می پرسیدید می گفتم
حمید سجادی، معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات رخ داده در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در داخل مجمع حق من بود که حرفی که شما لب خوانی کردید را بزنم. لب خوانی که از من انجام شده جرم و جنایت نبوده و حرفی بوده که من زده ام و اگر از خود من هم می پرسیدید من می گفتم که چه حرفی زده ام. بلکه نه تنها یک بار بلکه چندین بار چنین اظهاراتی را با دیگر دوستان خودم هم مطرح کردم. دلیل آن هم این بود که صبح روز انتخابات نامه ای به من رسید که در ۳ صفحه توضیح داده شده بود که حضور ۲ تن از کاندیداها به دلیل بازنشسته بودن غیر قانونی است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: من معتقدم بازنشستگی در ورزش مطرح نیست. امثال حمید سجادی و علی کفاشیان نباید به دلیل بازنشستگی از ورزش حذف شوند. اما فعلا قانون اینگونه برای ما تعیین تکلیف کرده است.
معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان افزود: ما می گوییم که کمک خواهیم کرد. هیچ شکستی در کار نبوده و یقینا کمک خواهیم کرد تا مشکل فوتبال به زودی حل شود.

مهمان ویژه برنامه نود فوتبالی نبود
در یکی از برنامه های نود در سال ۹۰ آیتمی منتشر شد که طی آن در یک سالن ورزشی در کردستان، یک جوان کردستانی برای پایین آوردن توپ از سقف سالن، روی نرده های سقف رفته و از آنجا به زمین سقوط کرده است.
پیگیری های فردوسی پور و برنامه نود باعث شد تا این جوان کردستانی از خطر مرگ و قطع عضو رهایی یابد.
فردوسی پور در آخرین برنامه خود از این جوان دعوت کرد تا مهمان ویژه این برنامه باشد.

منبع توضیحات : جوان آنلاین

 

 

 

 دانلود بصورت تک پارت ۸۱۵ مگابایتی :

لینک های دانلود  |  UploadBaz  ،  RapidShare  ،  ParsaSpace

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

 


 

 

 

حجم : 815 مگابایت  
فرمت : WMV  
پسورد : www.clip4u.org

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:دانلود برنامه نود ۹۰ , تاریخ بیست و هشتم ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ با کیفیت بالا , آخرین برنامه نود ۹۰ در سال ۱۳۹۰, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com